Vakances

 

 

ŠOBRĪD MUMS IR 2 VAKANCES.

 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Licencēšanas daļas ekspertu/-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • uzraudzīt licencētos kravas un pasažieru komercpārvadātājus, nodrošinot atbilstību licencēšanas prasībām;
  • sagatavot lietas izskatīšanai Licencēšanas komisijā un piedalīties komisijas sēdēs;
  •  sagatavot lēmumus par licenču un ar tām saistīto dokumentu apturēšanu, anulēšanu, atteikšanu vai termiņu piešķiršanu neatbilstību novēršanai;
  • administrēt ERRU informācijas sistēmu – analizēt saņemtos pārkāpumus, veikt to apstrādi, saziņu ar pārvadātājiem un informācijas apmaiņu ar citām valstīm;
  • sagatavot un nosūtīt pārkāpumu ziņojumus un citu nepieciešamo informāciju kontrolējošajām institūcijām;
  • sniegt konsultācijas pārvadātājiem un klientiem par licencēšanas un pārvadājumu veikšanas nosacījumiem
  • piedalīties normatīvo aktu un iekšējo procesu pilnveidē licencēšanas un autopārvadājumu jomā;
  • piedalīties iestādes informācijas sistēmu pilnveides prasību definēšanā un funkcionalitātes testēšanā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs, transporta, loģistikas vai citā atbilstošā jomā);
  • vismaz 2–3 gadu pieredze valsts pārvaldē, valsts/pašvaldības kapitālsabiedrībā vai autopārvadājumu/loģistikas jomā;
  • izpratne par normatīvajiem aktiem, kas regulē autopārvadājumu nozari, un gatavība padziļināt zināšanas šajā jomā;
  • zināšanas par administratīvo procesu un dokumentu sagatavošanas prasībām;
  • spēja analizēt informāciju, pieņemt pamatotus lēmumus un argumentēti tos pamatot;
  • prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm; pārliecinošas digitālās prasmes (MS Office);
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri izskaidrot normatīvo prasību piemērošanu klientiem un sadarbības partneriem;
  • precizitāte, atbildība un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, nosakot prioritātes;
  • valsts valodas prasmes C2 līmenī;
  • angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī (citu ES valodu zināšanas uzskatīsim par priekšrocību).

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu  no 2200.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu;
    • briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļēji strādāt attālināti;
  • darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Licencēšanas daļas eksperta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 27. novembrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Zvanu centra atbalsta konsultantu/-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt un sniegt informāciju klientiem (telefoniski un rakstiski) par dažādu ATD pārziņā esošu pakalpojumu saņemšanu un programmu lietošanu;
  • atbalstīt klientus attālinātā pakalpojuma saņemšanas procesā un sniegt skaidrojumus par pakalpojumu programmas iespējām;
  • nodrošināt no klientiem saņemto e-pastu apstrādi un sagatavot atbildes klientiem noteiktajos termiņos;
  • pieņemt un reģistrēt klientu iesniegtos iesniegumus un problēmu pieteikumus, un nodot tos tālākai apstrādei;
  • sazināties ar dažādām organizācijām, kuras ir iesaistītas pakalpojumu nodrošināšanas procesā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • vidējā speciālā izglītība, par priekšrocību uzskatāma augstākā izglītība komunikācijas, klientu apkalpošanas, administrēšanas vai līdzīgā jomā;
  • vismaz 1 gada pieredze biroja darbā vai klientu apkalpošanā (klātienē un/vai attālināti);
  • zināšanas par dokumentu pārvaldību un spēju strādāt ar datu bāzēm un IT sistēmām;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmām;
  • spēja analizēt un apstrādāt lielu informācijas apjomu ar precizitāti;
  • ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas C1 līmenī;
  • angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī organizēt savu darbu un noteikt prioritātes.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēja daļēji strādāt attālināti;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Zvanu centra atbalsta konsultanta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv.  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 19. novembrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 

 


 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.


Ieteikt šo rakstu