Vakances

 

 

Aicinām darbā jomas labākos profesionāļu!

Paldies par interesi - šobrīd mums ir 1 vakance.

 

Aicinām darbā

Lietvedi – valdes palīgu

 

Ko Tu darīsi:

  • uzturēt, kārtot un kontrolēt uzņēmuma lietvedību atbilstoši normatīvajiem aktiem;
  • ar lietvedību saistītu ATD iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu;
  • veikt dokumentu noformēšanu, sagatavošanu saskaņošanai un nosūtīšanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • kontrolēt korespondences izpildes termiņus;
  • organizēt un veikt dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • pārraudzīt ATD oficiālo e-pastu un e-adresi, nodrošinot sarakstes atbilstību normatīvajiem aktiem;
  • ar radošām idejām palīdzēt uzturēt birojā kārtību un veicināt pozitīvu gaisotni mūsu straujajā ikdienā;
  • profesionāli sniegt atbalstu uzņēmuma vadībai un kolēģiem;
  • veikt citus līdzīga satura uzdevumus amata apraksta ietvaros.

 

Ko mēs sagaidām no Tevis:

  • profesionālā vidējā izglītība, kas papildināta ar speciālajām zināšanām dokumentu pārvaldības jomā, vēlama augstākā izglītība;
  • ne mazāk kā viena gada pieredze līdzīgā amatā;
  • prasme sagatavot dažādas dokumentus un vēstules;
  • vēlama pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
  • vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu jomā;
  • vēlamas zināšanas arhīva pārvaldībā;
  • teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
  • ļoti labas saskarsmes un lietišķās komunikācijas prasmes, labas plānošanas un organizēšanas spējas;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī,  angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
  • pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix vai citu dokumentu pārvaldības sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību.

 

Tev piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • atvaļinājuma pabalstu mēnešalgas apmērā pēc viena pilna nostrādāta gada uzņēmumā,
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju,
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus,
    • veselības apdrošināšanu u.c.;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļēji strādāt attālināti;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu darbs@atd.lv.

Pieteikšanās termiņš: līdz 2025. gada 25. aprīlim.

Kontaktālrunis: 26615174



Mēs sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad, lūdzu, informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.


Ieteikt šo rakstu