Vakances

Aicinām darbā uz nenoteiktu laiku

KVALITĀTES VADĪTĀJU

 

Prasības pretendentiem:

  • teicamas prasmes pakalpojumu nodrošināšanas un organizatorisko procesu analīzē, izstrādē un attīstīšanā;
  • analītiska domāšana, spēja saskatīt cēloņsakarības un profesionāli argumentēt savu viedokli;
  • iniciatīva un orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • zināšanas par risku pārvaldību;
  • vismaz trīs gadu pieredze līdzvērtīgā amatā pēdējo piecu gadu laikā;
  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinībās un kvalitātes sistēmu vadītāja un/vai kvalitātes sistēmu auditora (ISO 9001) sertifikāts;
  • vēlama pieredze kvalitātes vadībā nepieciešamo normatīvo aktu un ISO 9001:2015 standarta pielietošanā.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • izvērtēt Autotransporta direkcijas pakalpojumu nodrošināšanas un organizatoriskos procesus, izstrādāt priekšlikumus to attīstīšanai, organizēt un vadīt uzlabojumu ieviešanu;
  • veikt procesu modelēšanu jauniem pakalpojumiem un piedalīties to izstrādē;
  • koordinēt un kontrolēt uzņēmuma attīstības stratēģijas un gada plāna izpildi;
  • nodrošināt kvalitātes pārvaldības sistēmas uzturēšanu un attīstīšanu saskaņā ar ISO 9001 standarta prasībām.

 

Piedāvājam:

  • darbu stabilā uzņēmumā un labus darba apstākļus;
  • konkurētspējīgu atalgojumu, sociālās garantijas un motivējošu labumu sistēmu;
  • profesionālu un draudzīgu kolektīvu.

 

Pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums kvalitātes vadītāja amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām un dzīves aprakstu (CV) nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi info@atd.lv līdz 2017.gada 13.jūnijam. Papildu informācija, zvanot pa tālruni 67686432.

 


Aicinām darbā uz noteiktu laiku

Licencēšanas daļas

KLIENTU KONSULTANTU/-I

 

Prasības pretendentiem:

  • pieredze klientu apkalpošanas vai konsultēšanas jomā vismaz viens gads (pieredze klientu apkalpošanā transporta pārvadājumu jomā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • teicamas saskarsmes, sadarbības un problēmu risināšanas prasmes;
  • orientācija uz klientu;
  • teicamas latviešu (C1), labas krievu (B2) un angļu valodas (B1) zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • zināšanas un prasmes lietvedībā;
  • vēlamas zināšanas par autopārvadājumu nozares normatīvo aktu piemērošanu.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt par Autotransporta direkcijas sniegto pakalpojumu un izsniedzamo dokumentu saņemšanas kārtību, e-pakalpojumu sistēmas izmantošanu un funkcionālajām iespējām, kā arī par sabiedriskā transporta maršrutu tīkla izmaiņām (latviešu, krievu vai angļu valodā) klātienē, telefoniski vai rakstveidā;
  • konsultēt apmeklētājus par rindu sistēmas izmantošanu un veidlapu aizpildīšanu pakalpojuma saņemšanai;
  • kārtot daļas lietvedību, reģistrēt saņemtos dokumentus;
  • koordinēt klientu apkalpošanas zāles darbību.

 

Piedāvājam:

  • darbu stabilā uzņēmumā un labus darba apstākļus;
  • motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • dažādus bonusus, izturot pārbaudes laiku (veselības apdrošināšana u.c.);
  • profesionālu un draudzīgu kolektīvu;
  • darbavietu Rīgas centrā.

 

Pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums klientu konsultanta/-es amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām un dzīves aprakstu (CV) nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi info@atd.lv līdz 2017. gada 15.jūnijam. Papildu informācija, zvanot pa tālruni 67686432 vai 67686454.


 


Ieteikt šo rakstu