Vakances

Aicinām darbā jomas labākos profesionāļus.

 

MUMS ŠOBRĪD IR 3 VAKANCES:

SABIEDRISKĀ TRANSPORTA PLĀNOŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS EKSPERTS

IT PROJEKTU VADĪTĀJS

KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRA KLIENTU KONSULTANTS/-E

 


 

SABIEDRISKĀ TRANSPORTA PLĀNOŠANAS NODAĻAS VECĀKAIS EKSPERTS

 

Sagaidām, ka Tev ir:

  • augstākā izglītība, vēlams darbības jomai atbilstoša transporta, vai loģistikas nozarē;
  • vismaz 2 gadu praktiska pieredze eksperta, plānotāja, procesu analītiķa, speciālista vai līdzīgā amatā, kas saistīti ar sabiedriskā transporta nozari;
  • prasme veidot attiecības, organizēt un koordinēt darbinieku ikdienas pienākumus, un zināšanas datu analizēšanā;
  • vēlme un idejas, kā paplašināt sabiedriskā transporta lietotāju loku;
  • mērķtiecīgums, iniciatīva un augsta atbildības sajūta;
  • ļoti labas latviešu un angļu valodu zināšanas;
  • labas komunikācijas prasmes ar sadarbības partneriem, sabiedriskā transporta lietotājiem un uzņēmuma darbiniekiem;
  • vēlme un spējas ātri apgūt jaunas iemaņas vai zināšanas sabiedriskā transporta jomā;
  • labas prasmes darbā ar MS Office.

Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:

  • sniegt savu ieguldījumu plānošanas nodaļas darba organizēšanā un maršrutu tīkla attīstībā, tai skaitā dzelzceļa;
  • organizēt un koordinēt multimodālus pārvadājumus;
  • nodrošināt pasažieru plūsmas datu pareizības kontroli, organizēt un nodrošināt datu analīzi un regulāru darbinieku informēšanu par rezultātiem;
  • stratēģiski plānot un nodrošināt optimālu maršrutu tīkla izveidi, konstatējot un plānojot izmaiņas, lai salāgotu ar iedzīvotāju vajadzībām un valsts pasūtījumu;
  • izstrādāt, uzturēt un nodrošināt metodisko norādījumu ievērošanu, par nodaļas galvenajiem darbības virzieniem;
  • organizēt un vadīt nodaļas pārziņā esošo jauninājumu vai jauno aktualitāšu ieviešanu;
  • piedalīties nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu priekšlikumu izstrādē;
  • sniegt atbildes un skaidrojumus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • sniegt konsultācijas sabiedriskā transporta pakalpojumu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanas jautājumos.

Tev piedāvājam:

  • darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) 2300.00 EUR mēnesī;
  • motivējošus labumu sistēmu pēc pārbaudes laika (iespēja saņemt telefona iegādes, lietošanas un sabiedriskā transporta izmantošanas kompensāciju, veselības apdrošināšanu);
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļu darba laika strādāt attālināti;
  • piektdienās saīsināto darba laiku;
  • darbs uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums Sabiedriskā transporta plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 7. augustam. Kontakttālrunis: 26615174.  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

IT PROJEKTU VADĪTĀJS

 

Tavs izaicinājums un vēlme ir digitalizēt sabiedriskā transporta pārvaldību, radīt inovatīvu un efektīvu sistēmu, kas kalpos mūsu valsts iedzīvotājiem un viesiem? 

Ja Tu esi iedvesmojošs līderis ar spēcīgu tehnisko redzējumu un spēju mobilizēt komandu, un Tev ir zināšanas, pieredze un interese par izaicinošu projektu vadīšanu, piesakies darbā pie mums!

 

Sagaidām, ka Tev ir:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība;
  • pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā;
  • ne mazāk kā 3 gadus pieredze IT projektu vadībā, t.sk. pieredze ar Agile pieeju sistēmu izstrādē;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
  • stratēģisks redzējums, spēja identificēt riskus un analītisks prāts;
  • izpratne par Latvijas valsts pārvaldi;
  • latviešu valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī);
  • starptautiski atzīta sertifikācija projektu vadības jomā, piemēram, PMP, PRINCE 2, CompTIA Project+, tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:

  • plānot, organizēt un vadīt sabiedriskā transporta IT sistēmu projektus atbilstoši termiņiem, budžetam un kvalitātes prasībām;
  • vadīt sabiedriskā transporta attīstības projektu komandas;
  • vadīt darba grupas un piedalīties darba grupās par sabiedriskā transporta IT sistēmu attīstībā esošajiem projektiem;
  • organizēt un vadīt darbu ar projektā ieinteresētajām pusēm;
  • veicināt rīcībpolitiku un normatīvo aktu izstrādi atbilstoši projekta stratēģiskajām vajadzībām sabiedriskā transporta nozarē;
  • nodrošināt projekta dokumentāciju.

Tev piedāvājam:

  • darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) 2200.00 – 2800.00 EUR mēnesī atkarībā no pieredzes;
  • motivējošus labumu sistēmu pēc pārbaudes laika (iespēja saņemt telefona iegādes, lietošanas un sabiedriskā transporta izmantošanas kompensāciju, veselības apdrošināšanu);
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļu darba laika strādāt attālināti;
  • piektdienās saīsināto darba laiku;
  • darbs uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums IT projektu vadītāja amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 8. augustam. Kontakttālrunis: 26615174.  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRA KLIENTU KONSULTANTS/-E

(uz noteiktu laiku)

 

Sagaidām, ka Tev ir:

  • augstākā izglītība (var būt nepabeigta);
  • viena gada pieredze biroja darbā un klientu konsultēšanas sfērā;
  • darba pieredze transporta jomā vai valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • prasme sagatavot un noformēt dokumentus, ievērojot normatīvo aktu prasības;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).

Mēs Tev uzticēsim šādus galvenos amata pienākumus:

  • nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanas procesu gan klātienē klientu apkalpošanas zālē, gan ar citu informācijas kanālu starpniecību (e-vide, tālrunis, e-pasts u.c.);
  • nodrošināt kvalitatīvu e-pakalpojumu apstrādi;
  • veikt ar maksājumiem saistītās operācijas;
  • nodrošināt dokumentu savlaicīgu sagatavošanu un izsniegšanu iesniegumu iesniedzējiem klientu apkalpošanas zālē vai sagatavot izsniedzamos dokumentus nosūtīšanai pa pastu;
  • pieņemt, analizēt un pārbaudīt klientu iesniegtos dokumentus, kas saistīti ar ATD pakalpojumiem, un tiem pievienoto dokumentu atbilstību pakalpojumu saņemšanai noteiktajām prasībām;
  • veikt saņemto un izsniegto dokumentu uzskaiti un regulāru informācijas apstrādi, ievadi, reģistrēšanu informācijas sistēmās un datu bāzēs.

Tev piedāvājam:

  • darba pieredzi stabilā valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1300.00 EUR mēnesī;
  • motivējošus labumu sistēmu pēc pārbaudes laika (iespēja saņemt telefona iegādes, lietošanas un sabiedriskā transporta izmantošanas kompensāciju, veselības apdrošināšanu);
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • piektdienās saīsināto darba laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi “Pieteikums Klientu apkalpošanas centra klientu konsultanta/-es amatam”), kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un prasmes atbilstoši izvirzītajām prasībām, nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv. Pieteikšanās termiņš līdz 2024. gada 7. augustam. Kontakttālrunis: 26615174.  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.


Ieteikt šo rakstu