Publicēts Autotransporta direkcija (http://atd.lv)

Sākums > Par mums > Direkcija > Vakances

Vakances

 

 

ŠOBRĪD MUMS IR 4 VAKANCES.

 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Juridiskās daļas vadošo juristu /-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošinot ATD darbības atbilstību normatīvajiem aktiem un juridisko risku pārvaldību;
  • veikt sarežģītu juridisko jautājumu risināšanu, nodrošinot juridisko atzinumu sagatavošanu, līgumu projektu sagatavošanu, izvērtēšanu un tiesvedību procesu pārraudzību;
  • piedalīties normatīvo aktu izstrādē ATD kompetences jomās, t.sk. Latvijas Republikas un Eiropas Savienības līmenī;
  • nodrošināt ATD pārstāvību valsts un pašvaldību iestādēs un tiesvedībās atbilstoši pilnvarojumam;
  • nodrošināt kompleksu juridisko atbalstu administratīvajā procesā un civilprocesā;
  • sniegt juridiskās konsultācijas ATD valdei un struktūrvienībām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otra līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds tiesību zinātnēs;
  • vismaz 5 gadu pieredze jurista amatā;
  • zināšanas un pieredze administratīvā procesa regulējumā un civilprocesuālo tiesību normās, kā arī ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē;
  • zināšanas un praktiskā pieredze tiesvedībās;
  • spēja plānot un organizēt savu darbu, noteikt mērķus un uzdevumus un sniegt atgriezenisko saiti;
  • spēja patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus, analizēt situācijas un juridiski argumentēti pamatot risinājumus;
  • labas sadarbības un komunikācijas prasmes profesionālu attiecību veidošanai un uzturēšanai;
  • prasme strādāt ar informācijas tehnoloģijām, dokumentu pārvaldības sistēmām, datu bāzēm un MS Office programmām.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 3100.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēju daļēji strādāt attālināti;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Juridiskās daļas vadošā jurista amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 6. oktobrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.


 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Klientu apkalpošanas daļas speciālistu/-i konsultantu/-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt un apkalpot klientus (telefoniski un rakstiski) par ATD pakalpojumiem un to saņemšanas kārtību;
  • nodrošināt klientu iesniegumu un dokumentu pieņemšanu, reģistrēšanu, apstrādi un nodošanu tālākai izpildei;
  • atbalstīt klientus e-pakalpojumu izmantošanā, sniegt skaidrojumus par sistēmas iespējām un veicināt pakalpojumu digitalizāciju;
  • nodrošināt dokumentu sagatavošanu un nosūtīšanu klientiem;
  • kārtot, uzglabāt un arhivēt dokumentus atbilstoši noteiktajām prasībām;
  • sagatavot atbildes klientiem un sadarbības institūcijām noteiktajos termiņos.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība (atbilst ceturtajam vai piektajam kvalifikācijas līmenim);
  • vismaz 1 gada pieredze biroja darbā vai klientu apkalpošanā;
  • zināšanas par dokumentu pārvaldību un spēju strādāt ar datu bāzēm un IT sistēmām;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmām;
  • spēja analizēt un apstrādāt lielu informācijas apjomu ar precizitāti;
  • ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas C1 līmenī;
  • vēlamas svešvalodu (angļu vai vācu) zināšanas vismaz B1 līmenī;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī organizēt savu darbu un noteikt prioritātes.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.



CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Klientu apkalpošanas daļas speciālista konsultanta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 3. oktobrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Klientu apkalpošanas daļas speciālistu/-i uz noteiktu laiku

 

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt un apkalpot klientus par ATD sniegtajiem pakalpojumiem (klātienē, telefoniski un rakstiski);
  • nodrošināt pakalpojumu sniegšanu un atbalstu e-pakalpojumu izmantošanā;
  • veikt maksājumu operācijas pakalpojumu ietvaros;
  • pieņemt, pārbaudīt un apstrādāt klientu dokumentus, reģistrēt un ievadīt datus informācijas sistēmās;
  • nodrošināt dokumentu sagatavošanu, izsniegšanu un nosūtīšanu klientiem;
  • kārtot un uzglabāt dokumentus atbilstoši noteiktajām prasībām;
  • sagatavot ar amata pienākumiem saistītās atskaites, pārskatus un ziņojumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība, kas atbilst ceturtajam vai piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim;
  • vismaz 1 gada pieredze biroja darbā vai klientu apkalpošanā;
  • zināšanas par dokumentu pārvaldību un spēju strādāt ar datu bāzēm un IT sistēmām;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
  • spēja analizēt un apstrādāt lielu informācijas apjomu ar precizitāti;
  • ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas C1 līmenī;
  • vēlamas svešvalodu (angļu vai vācu) zināšanas vismaz B1 līmenī;
  • spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt prioritātes un pieņemt pamatotus lēmumus.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā.



CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Klientu apkalpošanas daļas speciālista amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 3. oktobrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


 

Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:

Klientu apkalpošanas daļas atbalsta konsultantu/-i

 

Galvenie amata pienākumi:

  • konsultēt un sniegt informāciju klientiem (telefoniski un rakstiski) par dažādu ATD pārziņā esošu pakalpojumu saņemšanu un programmu lietošanu;
  • atbalstīt klientus attālinātā pakalpojuma saņemšanas procesā un sniegt skaidrojumus par pakalpojumu programmas iespējām;
  • nodrošināt no klientiem saņemto e-pastu apstrādi un sagatavot atbildes klientiem noteiktajos termiņos;
  • pieņemt un reģistrēt klientu iesniegtos iesniegumus un problēmu pieteikumus, un nodot tos tālākai apstrādei;
  • sazināties ar dažādām organizācijām, kuras ir iesaistītas pakalpojumu nodrošināšanas procesā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība (atbilst ceturtajam vai piektajam kvalifikācijas līmenim);
  • vismaz 1 gada pieredze biroja darbā vai klientu apkalpošanā (klātienē un/vai attālināti);
  • zināšanas par dokumentu pārvaldību un spēju strādāt ar datu bāzēm un IT sistēmām;
  • labas prasmes darbā ar MS Office programmām;
  • spēja analizēt un apstrādāt lielu informācijas apjomu ar precizitāti;
  • ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • valsts valodas zināšanas C1 līmenī;
  • angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī organizēt savu darbu un noteikt prioritātes.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • iespēja strādāt attālināti;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Klientu apkalpošanas daļas atbalsta konsultanta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].  

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 6. oktobrim.

Kontakttālrunis: 26615174  

 

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.v


 

 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.

2024 © Valsts SIA Autotransporta direkcija


Avota URL: http://atd.lv/lv/vakances

Saites
[1] mailto:darbs@atd.lv