Publicēts Autotransporta direkcija (http://atd.lv)

Sākums > Par mums > Direkcija > Vakances

Vakances

 

 

ŠOBRĪD MUMS IR 2 VAKANCES: Juridiskās daļas vadītājs/-a un Jaunākais klientu apkalpošanas speciālists/-e reģionālajā nodaļā Liepājā

 


Aicinām komandā 

Juridiskās daļas vadītāju

 

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt un uzraudzīt Juridiskās daļas darbu, nodrošinot ATD darbības atbilstību normatīvajiem aktiem un juridisko risku pārvaldību;
  • koordinēt juridisko jautājumu risināšanu, nodrošinot juridisko atzinumu sagatavošanu, līgumu projektu izvērtēšanu un tiesvedību procesu pārraudzību;
  • piedalīties normatīvo aktu izstrādē ATD kompetences jomās, t.sk. Latvijas Republikas un Eiropas Savienības līmenī;
  • nodrošināt ATD pārstāvību valsts un pašvaldību iestādēs un tiesvedībās atbilstoši pilnvarojumam;
  • vadīt Juridiskās daļas personālu: plānot un organizēt darbinieku darbu, noteikt mērķus, sniegt atgriezenisko saiti un izvērtēt darba izpildi;
  • nodrošināt juridisko atbalstu publisko iepirkumu procesā un iekšējo procedūru ievērošanā;
  • sniegt juridiskās konsultācijas ATD valdei un struktūrvienībām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • otra līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds tiesību zinātnēs;
  • vismaz 5 gadu pieredze jurista amatā, no tiem vismaz 3 gadi vadītāja amatā;
  • pieredze darbā valsts pārvaldē, pašvaldībā vai publiskā kapitālsabiedrībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • zināšanas un pieredze publiskas personas kapitālsabiedrību darbības tiesiskajā regulējumā un publisko iepirkumu organizēšanā, kā arī ar to saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu izstrādē;
  • zināšanas un pieredze Eiropas Savienības fondu projektu tiesiskajā nodrošinājumā;
  • vēlamas zināšanas par autotransporta un sabiedriskā transporta nozares tiesisko regulējumu;
  • teicamas vadības prasmes – spēja plānot un organizēt komandas darbu, noteikt mērķus, deleģēt uzdevumus un sniegt atgriezenisko saiti;
  • spēja patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus, analizēt situācijas un juridiski argumentēti pamatot risinājumus;
  • labas sadarbības un komunikācijas prasmes profesionālu attiecību veidošanai un uzturēšanai;
  • prasme strādāt ar informācijas tehnoloģijām, dokumentu pārvaldības sistēmām, datu bāzēm un MS Office programmām.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 3300.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • atvaļinājuma pabalstu mēnešalgas apmērā;
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.
  • ceturkšņa KPI izpildē balstītu motivācijas sistēmu, kas dod iespēju gada laikā nopelnīt līdz vienai mēnešalgai papildus;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • elastīgu darba laiku, pielāgotu darbinieku vajadzībām;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Juridiskās daļas vadītāja amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].  

Pieteikšanās termiņš: 2025. gada 24. jūlijs.

Kontakttālrunis: 26615174  



Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 


Aicinām komandā

Jaunāko klientu apkalpošanas speciālistu reģionālajā nodaļā Liepājā

 

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt klientu apkalpošanu un konsultēšanu par pakalpojumiem autopārvadājumu jomā;
  • sagatavot un izsniegt dokumentus, veikt e-pakalpojumu apstrādi;
  • pieņemt, pārbaudīt un apstrādāt klientu iesniegtos dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • ievadīt, reģistrēt un sistematizēt informāciju informācijas sistēmās un datu bāzēs;
  • apstrādāt un kārtot dokumentus, nodrošinot to nosūtīšanu vai nodošanu klientiem.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • profesionālā vidējā izglītība, kas papildināta ar zināšanām dokumentu pārvaldībā; vēlama augstākā izglītība.;
  • ne mazāk kā viena gada pieredze klientu apkalpošanā;
  • vēlamas zināšanas par autopārvadājumu nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
  • prasme strādāt ar dokumentiem, datu bāzēm un informācijas sistēmām;
  • teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
  • ļoti labas saskarsmes un lietišķās komunikācijas prasmes, labas plānošanas un organizēšanas spējas;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī;
  • pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix vai citu dokumentu pārvaldības sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 1390.00 līdz 1550.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • atvaļinājuma pabalstu mēnešalgas apmērā pēc viena pilna nostrādāta gada uzņēmumā,
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju,
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus,
    • veselības apdrošināšanu u.c.;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].

Pieteikšanās termiņš: 2025. gada 22. jūlijs.

Kontakttālrunis: 26615174

 

Mēs sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo atlases kārtu

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad, lūdzu, informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.

 

 


 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.

2024 © Valsts SIA Autotransporta direkcija


Avota URL: http://atd.lv/lv/vakances

Saites
[1] mailto:darbs@atd.lv