Izmaiņas digitālā tahogrāfa karšu izsniegšanas kārtībā

2016.gada 2.martā stājas spēkā grozījumi MK noteikumos Nr.836 “Noteikumi par transportlīdzekļa vadītāja darba un atpūtas laika uzskaites digitālās kontrolierīces (tahogrāfa) karšu izsniegšanu, anulēšanu un apturēšanu uz laiku”, kas paredz, ka:

  • iesniegumu vadītāja kartes saņemšanai iesniedz pats transportlīdzekļa vadītājs;
  • vadītāja kartes derīguma termiņš ir pieci gadi (vadītāja kartes derīguma termiņš nav piesaistīts vadītāja apliecības derīguma termiņam), izņemot gadījums, kas saistīti ar ārvalstniekiem un to uzturēšanās atļaujām, kas, iespējams, saīsina vadītāja kartes derīguma termiņu;
  • iesniegumu kartes atjaunošanai iesniedz ne ātrāk kā trīs mēnešus pirms kartes derīguma termiņa beigām;
  • izmantojot e-pakalpojumu sistēmu, no 2016.gada 1.maija var iesniegt iesniegumu uzņēmuma kartes saņemšanai.

Ieteikt šo rakstu