Vakances

 

 

Aicinām darbā jomas labākos profesionāļus - mums šobrīd ir 2 vakances.

 

Aicinām darbā uz nenoteiktu laiku

VADOŠO SISTĒMANALĪTIĶI

 

Galvenie amata pienākumi:

  • analizēt ar ATD darbības procesiem saistīto informācijas sistēmu un to funkcionalitāšu darbību un iespējas, savstarpējo mijiedarbību, iekšējo un ārējo lietotāju un sadarbības partneru vajadzības;
  • analizēt informācijas sistēmu prasības, funkcionalitāti un procesus, t.sk. analizē, kādas ir iespējas īstenot jaunas biznesa prasības un definē riskus, izstrādā vispiemērotāko sistēmas risinājumu ieviešanas plānu;
  • informācijas sistēmu attīstības un uzturēšanas biznesa un tehnisko prasību definēšana, veicot nepieciešamos izpētes, analīzes un projektēšanas pasākumus;
  • izstrādāt biznesa procesu diagrammas, sistēmas arhitektūras shēmas, ekrānskices u.c.;
  • prezentāciju nodrošināšana. Prezentēt iesaistītajām pusēm sistēmu attīstības modeļus / scenārijus;
  • dokumentācijas sagatavošana informācijas sistēmu uzturēšanas un attīstības projektu realizācijai (programmatūras prasību specifikācijas, lietotāju stāsti);
  • biznesa procesu analīze informācijas sistēmu stratēģiskās attīstības nepieciešamību noteikšanai;
  • izstrādāto sistēmas papildinājumu atbilstības definētajām prasībām izvērtēšana un testēšanas nodrošināšana (akcepttestu scenāriju un testa scenāriju definēšanas pieredze);
  • izstrādāt informācijas sistēmu arhitektūru, darba uzdevumus informācijas sistēmu programmatūras izstrādei, testēt izstrādāto programmatūru un nodrošināt izstrādāto izmaiņu ieviešanu;
  • informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšana par lietojumprogrammu funkcionalitāti un procesiem;
  • strādāt pie apjomīgiem informāciju sistēmu attīstības projektiem, nodrošinot augstas kvalitātes analīzi un risinājumu izstrādes projektu ieviešanu;
  • komunikācija ar informācijas sistēmu projektos iesaistītajām pusēm, projekta virzības nodrošināšanai;
  • būt sistēmanalītiķu funkcionālajam komandas līderim, nodrošinot kvalitatīvu zināšanu pārnesi un komandas attīstības veicināšanu.

 

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • vismaz trīs gadu pieredze sistēmanalīzes vai informācijas sistēmu prasību analīzes jomā un informācijas sistēmu prasību specifikāciju sagatavošanā. Kā priekšrocība tiks vērtēta pieredze apjomīgu informācijas sistēmu ieviešanas vai attīstības projektu vadībā;
  • augstākā izglītība datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas jomā, vai cita augstākā izglītība un pieredze informācijas sistēmu attīstībā vai inovatīvu produktu ieviešanā;
  • pierādāma pieredze mācīt un attīstīt sistēmanalītiķu komandas kompetenci;
  • pierādāma pieredze IT sistēmu arhitektūras izstrādes projektos;
  • zināšanas par relāciju datubāzēm;
  • pieredze darbā ar ārējiem datu devējiem (integrācijas) informācijas sistēmu izstrādes prasību definēšanai;
  • pierādāma pieredze veikt intervijas ar biznesa prasību definētājiem, lai nodrošinātu analīzi projekta tehniskās specifikācijas izstrādei;
  • pierādāma pieredze definēt biznesa prasības informācijas sistēmu izstrādes procesu veikšanai matricveida uzņēmuma struktūras apstākļos;
  • pierādāma pieredze sadarboties ar informācijas sistēmu izstrādē iesaistītajiem darbiniekiem, tiem izskaidrojot biznesa prasību būtību, to tehnisko realizāciju un nosacījumus;
  • pierādāma pieredze veikt testēšanas pasākumus attiecībā uz izstrādātajiem informācijas sistēmas risinājumiem un novērtēt to atbilstību definētajām biznesa prasībām;
  • pierādāma pieredze sagatavot informācijas sistēmu darbību aprakstošo dokumentāciju;
  • pieredze mākslīgā intelekta (AI) risinājumu ieviešanā / izmantošanā;
  • izpratne par IKT projektu vadību, izmantojot AGILE metodoloģiju;
  • radoša pieeja problēmu risinājumiem un to atrašanai;
  • prasme strādāt komandā un organizēt komandas darbu;
  • izcilas latviešu valodas prasmes;
  • vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī.

 

TEV piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 3000.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • atvaļinājuma pabalstu mēnešalgas apmērā;
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.
  • ceturkšņa KPI izpildē balstītu motivācijas sistēmu, kas dod iespēju gada laikā nopelnīt līdz vienai mēnešalgai papildus;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • elastīgu darba laiku, pielāgotu darbinieku vajadzībām;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Vadošā sistēmanalītiķa amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv.

Vēlams norādīt vismaz 2–3 atsauksmju sniedzēju kontakti, kuri iepriekš ir devuši piekrišanu sniegt atsauksmes ATD, kā arī novērtēsim, ja pievienosi rakstisku rekomendāciju no iepriekšējā vadītāja vai kolēģa, ar kuru esi strādājis tieši ar sistēmanalītiķa pienākumu pildīšanu saistītos projektos.

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 1. martam.

Kontaktālrunis: 26615174

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad, lūdzu, informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.


 

SABIEDRISKĀ TRANSPORTA DEPARTAMENTA PAKALPOJUMU VADĪTĀJU

 

Galvenie amata pienākumi:

  • sniegt savu ieguldījumu sabiedriskā transporta attīstībā:
    • definēt lietotāja pieredzes stāstu izmantojot mūsdienīgu sabiedrisko transportu;
    • analizēt klientu vajadzības un uzvedību, veikt pasākumus, lai operatīvi pielāgotos izmaiņām;
    • izstrādāt jaunus biļešu un pakalpojumu produktus, noteikt to lietošanas nosacījumus;
    • izvērtēt jaunas tehnoloģijas un pakalpojuma modeļus, kas varētu uzlabot pakalpojuma efektivitāti;
    • pārzināt tarifu veidošanās politiku un sniegt priekšlikumus par izmaiņām, lai uzlabotu ieņēmumus nepasliktinot lietotāja pieredzi;
    • izstrādāt priekšlikumus inovatīviem sabiedriskā transporta pārvadājumiem;
  • izdomāt kā šiem risinājumiem būtu jādarbojas gan no lietotāja perspektīvas, kā arī definēt iekšējos procesus;
  • sekot līdzi nozares tendencēm, izpētīt citu valstu pieredzi un pārņemt labo praksi analizējot tirgus situāciju;
  • uzraudzīt un vadīt jauno produktu dzīves ciklu;
  • piedalīties vairākos Eiropas Savienības projektos saistībā ar sabiedriskā transporta plānošanas, lietošanas pilnveidošanu - pārstāvēt un definēt biznesa prasības;
  • pārstāvēt struktūrvienību sniedzot precīzu informāciju iesaistītajām pusēm par sagaidāmo rezultātu, sekot līdzi tā precīzai realizācijai;
  • piedalīties sabiedriskā transporta stratēģijas izstrādē un ieviešanā un nodrošināt stratēģijas atbilstību ilgtermiņa attīstības mērķiem;
  • veidot inovatīvus risinājumus sabiedriskā transporta sistēmas uzlabošanai ilgtermiņā piedaloties sabiedriskā transporta koncepcijas izstrādē;
  • piedalīties nozares politikas dokumentu un normatīvo aktu priekšlikumu izstrādē.

 

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • augstākā izglītība, vēlams, darbības jomai atbilstoša transporta, vai loģistikas nozarē;
  • vismaz 2 gadu praktiska pieredze pakalpojumu attīstībā, vadīšanā un faktiskā realizācijā;
  • zināšanas par UX/UI risinājumu izstrādi un pielietošanu pakalpojuma uzlabošanā;
  • pierādāma pieredze darbam stratēģiskā līmenī un nodrošinot inovāciju ieviešanu;
  • pierādāma pieredze definēt biznesa vajadzības sistēmu izstrādei un integrācijai;
  • vēlme un idejas, kā paplašināt sabiedriskā transporta lietotāju loku;
  • uzraudzīt pakalpojuma veiktspēju, definēt un analizēt metrikas, apkopot secinājumus lēmumu pieņemšanai;
  • mērķtiecīgums, iniciatīva un augsta atbildības sajūta;
  • ļoti labas latviešu un angļu valodu zināšanas;
  • labas komunikācijas prasmes ar sadarbības partneriem, sabiedriskā transporta lietotājiem un uzņēmuma darbiniekiem ;
  • vēlme un spējas ātri apgūt jaunas iemaņas vai zināšanas sabiedriskā transporta jomā;
  • vēlme patstāvīgi sasniegt kopīgi un personīgi izvirzītos mērķus;
  • pieredze dalībai un pārstāvniecībai starptautiskos projektos (vēlama);
  • labas prasmes darbā ar MS Office.

 

TEV piedāvājam:

  • darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
  • profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
  • iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
  • darba algu (bruto) no 3000.00 EUR mēnesī;
  • motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
    • atvaļinājuma pabalstu mēnešalgas apmērā;
    • sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
    • apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
    • veselības apdrošināšanu u.c.
  • ceturkšņa KPI izpildē balstītu motivācijas sistēmu, kas dod iespēju gada laikā nopelnīt līdz vienai mēnešalgai papildus;
  • darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
  • elastīgu darba laiku, pielāgotu darbinieku vajadzībām;
  • stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.

 

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Pakalpojumu vadītāja amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv.  

Vēlams norādīt vismaz 2–3 atsauksmju sniedzēju kontakti, kuri iepriekš ir devuši piekrišanu sniegt atsauksmes ATD, kā arī novērtēsim, ja pievienosi rakstisku rekomendāciju no iepriekšējā vadītāja vai kolēģa, ar kuru esi strādājis tieši ar pakalpojumu vadītāja pienākumu pildīšanu saistītos projektos.

Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 1. martam.

Kontakttālrunis: 26615174  

Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.

Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.


 

Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"

 

Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir  izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.

Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.


Ieteikt šo rakstu