ŠOBRĪD MUMS IR 3 VAKANCES.
Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:
Digitalizācijas programmu vadītāju
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un uzraudzīt organizācijas digitalizācijas programmas un projektus, nodrošinot to atbilstību noteiktajiem mērķiem, termiņiem un budžetam;
- pārvalda digitalizācijas projektu portfeli un nodrošina projektu savietojamību;
- nodrošināt jaunu digitalizācijas projektu izvērtēšanu un īstenošanas virzību;
- izstrādāt un ieviest digitalizācijas projektu vadības stratēģijas, procesus un struktūras, nodrošinot to atbilstību organizācijas stratēģiskajiem mērķiem;
- pārrauga digitalizācijas projektu sagatavošanu, resursu pārvaldību, nosaka darba metodes;
- analizēt un izvērtēt esošos digitālos procesus, sniedzot priekšlikumus efektivitātes un datu pārvaldības uzlabošanai;
- nodrošināt sadarbību ar organizācijas struktūrvienībām, IT piegādātājiem, valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī starptautiskajiem partneriem digitālo projektu īstenošanā;
- uzraudzīt digitalizācijas projektu progresu, identificēt riskus, uzturēt risku reģistru un izstrādāt risku mazināšanas pasākumus;
- nodrošināt informācijas sistēmu un datu drošību, atbilstoši normatīvajiem aktiem un kiberdrošības prasībām;
- veicināt organizācijas digitālo transformāciju, sekmējot jaunu tehnoloģiju ieviešanu un inovatīvu risinājumu izmantošanu.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju, vadībzinātņu, ekonomikas vai projektu vadības jomā;
- vismaz 10 gadu darba pieredze IT nozarē un 5 gadu pieredze digitalizācijas projektu;
- izcilas zināšanas par digitalizācijas projektu vadības principiem;
- izpratne par digitālās transformācijas un datu pārvaldības principiem;
- spēja analizēt un pilnveidot procesus, vadīt pārmaiņas un nodrošināt efektīvu projektu īstenošanu;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja koordinēt darbu starp struktūrvienībām un partneriem;
- prasme sagatavot dokumentus, prezentācijas un pārskatus, kā arī strādāt ar informācijas sistēmām;
- valsts valodas prasme C1 līmenī, angļu valodas prasme vismaz B2 līmenī.
Mēs piedāvājam:
- darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu no 4500,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
- sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
- apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
- veselības apdrošināšanu;
- briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā;
- darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
- iespēju daļēji strādāt attālināti;
- darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
- stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Digitalizācijas programmu vadītāja amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].
Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 5. decembrim.
Kontakttālrunis: 26615174
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:
Juristu – iepirkumu speciālistu/-i
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un organizēt publiskos iepirkumus;
- izstrādāt iepirkumu dokumentāciju – nolikumus, līgumus, tehniskās specifikācijas, atskaites u.c;
- nodrošināt iepirkumu procesu atbilstību normatīvajiem aktiem un ATD iekšējai kārtībai;
- plānot, organizēt un administrēt iepirkumu procedūru izsludināšanu un to norisi EIS, IUB un citās iepirkumu publicēšanas sistēmās;
- sniegt juridiskas konsultācijas iepirkumu jautājumos ATD darbiniekiem;
- sagatavot atbildes uz juridiska rakstura iesniegumiem un priekšlikumiem, normatīvo aktu projektiem;
- sekot līdzi izmaiņām normatīvajos aktos publisko iepirkumu jomā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā ar iepirkumiem saistītā jomā, juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību;
- vismaz 1–2 gadu pieredze publisko iepirkumu jomā, līgumu administrēšanā vai līdzīgā amatā;
- zināšanas par publisko iepirkumu normatīvo regulējumu;
- prasme sagatavot līgumus un citus juridiskus dokumentus;
- pieredze darbā ar EIS un iepirkumu publicēšanu, tai skaitā Eiropas Savienības Oficiālajā vēstnesī;
- spēja analizēt situācijas, pieņemt pamatotus lēmumus un sniegt juridiskus atzinumu;
- teicamas latviešu valodas zināšanas (C2 līmenī) un labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenī);
- prasme strādāt ar MS Office, dokumentu vadības un iepirkumu sistēmām.
Mēs piedāvājam:
- darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu no 2500.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
- sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
- apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
- veselības apdrošināšanu;
- briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā;
- darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
- iespēju daļēji strādāt attālināti;
- darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
- stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Jurista – iepirkumu speciālista amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].
Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 5. decembrim.
Kontakttālrunis: 26615174
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Aicinām komandā jomas labākos profesionāļus:
Licencēšanas daļas ekspertu/-i
Galvenie amata pienākumi:
- uzraudzīt licencētos kravas un pasažieru komercpārvadātājus, nodrošinot atbilstību licencēšanas prasībām;
- sagatavot lietas izskatīšanai Licencēšanas komisijā un piedalīties komisijas sēdēs;
- sagatavot lēmumus par licenču un ar tām saistīto dokumentu apturēšanu, anulēšanu, atteikšanu vai termiņu piešķiršanu neatbilstību novēršanai;
- administrēt ERRU informācijas sistēmu – analizēt saņemtos pārkāpumus, veikt to apstrādi, saziņu ar pārvadātājiem un informācijas apmaiņu ar citām valstīm;
- sagatavot un nosūtīt pārkāpumu ziņojumus un citu nepieciešamo informāciju kontrolējošajām institūcijām;
- sniegt konsultācijas pārvadātājiem un klientiem par licencēšanas un pārvadājumu veikšanas nosacījumiem
- piedalīties normatīvo aktu un iekšējo procesu pilnveidē licencēšanas un autopārvadājumu jomā;
- piedalīties iestādes informācijas sistēmu pilnveides prasību definēšanā un funkcionalitātes testēšanā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs, transporta, loģistikas vai citā atbilstošā jomā);
- vismaz 2–3 gadu pieredze valsts pārvaldē, valsts/pašvaldības kapitālsabiedrībā vai autopārvadājumu/loģistikas jomā;
- izpratne par normatīvajiem aktiem, kas regulē autopārvadājumu nozari, un gatavība padziļināt zināšanas šajā jomā;
- zināšanas par administratīvo procesu un dokumentu sagatavošanas prasībām;
- spēja analizēt informāciju, pieņemt pamatotus lēmumus un argumentēti tos pamatot;
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām un datu bāzēm; pārliecinošas digitālās prasmes (MS Office);
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri izskaidrot normatīvo prasību piemērošanu klientiem un sadarbības partneriem;
- precizitāte, atbildība un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, nosakot prioritātes;
- valsts valodas prasmes C2 līmenī;
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī (citu ES valodu zināšanas uzskatīsim par priekšrocību).
Mēs piedāvājam:
- darba pieredzi valsts kapitālsabiedrībā un labus darba apstākļus;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- atbalstošu darba uzsākšanas un apmācību procesu;
- iespēju mācīties un attīstīties līdz ar mums;
- darba algu no 2200.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- motivējošu labumu sistēmu pēc pārbaudes laika, tostarp:
- sabiedriskā transporta izdevumu kompensāciju;
- apmaksātus profesionālās attīstības un apmācību kursus;
- veselības apdrošināšanu;
- briļļu vai kontaktlēcu kompensāciju 250 EUR apmērā;
- darba vietu ar ērtu sabiedriskā transporta sasniedzamību Vecrīgā;
- iespēju daļēji strādāt attālināti;
- darba laiku piektdienās līdz plkst. 14:30;
- stabilu darbu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli latviešu valodā ar norādi “Licencēšanas daļas eksperta amatam”, kurā aprakstīta iepriekšējā darba pieredze un kompetence atbilstoši izvirzītajām prasībām, lūdzam nosūtīt uz e-pastu: darbs@atd.lv [1].
Pieteikšanās termiņš līdz 2025. gada 27. novembrim.
Kontakttālrunis: 26615174
Informējam, ka sazināsimies ar kandidātiem/-ēm, kuri/-as tiks uzaicināti/-as uz vakantā amata konkursa otro kārtu - pārrunām.
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī vakantā amata konkursa ietvaros. Ja Jūs vēlaties, lai mēs apstrādājam Jūsu pieteikuma datus citam amatam, tad lūdzu informējiet mūs par to. Datu pārzinis ir VSIA “Autotransporta direkcija”, reģ. Nr.40003429317.
Par valsts SIA "Autotransporta direkcija"
Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma 5.panta piektajā daļā noteikto, ATD kompetencē ir izstrādāt, pārzināt un plānot maršrutu tīkla reģionālās nozīmes maršrutus, nodrošināt sabiedriskajam transportam no valsts budžeta iedalīto finanšu līdzekļu administrēšanu un piešķiršanu Ministru kabineta noteiktajā kārtībā un organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus reģionālās nozīmes maršrutos.
Saskaņā ar Autopārvadājumu likuma 5.1 pantā noteikto, ATD kompetencē ir ieviest Latvijā starptautiskās un Eiropas Savienības prasības starptautiskajās pasažieru un kravu autopārvadājumu jomā. ATD nodrošina piekļuvi autopārvadājumu tirgum un atbilstoši normatīvo aktu prasībām nodrošina atļauju, licenču un citu dokumentu izsniegšanu kravu pārvadājumiem ar autotransportu.