Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 dēļ, Autotransporta direkcija aicina klientus šajā periodā nedoties uz klientu apkalpošanas vietām, bet pakalpojumu pieteikšanai izmantot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login. Līdz 14. aprīlim Autotransporta direkcija segs izdevumus par pasta pakalpojumiem dokumenta fiziskai nogādāšanai uz klienta norādīto adresi.
Autotransporta direkcija atgādina klientiem, ka praktiski visus mūsu sniegtos pamata pakalpojumus var pieteikt attālināti, piemēram, e-pakalpojumu sistēmā ir iespēja reģistrēties Taksometru vadītāju reģistrā; pieteikt Eiropas Kopienas atļauju un licences kartīti vai Eiropas Kopienas atļaujas kopiju automobilim, ar ko tiek veikti pasažieru un kravu komercpārvadājumi; pieteikt pašpārvadājumu sertifikātu, profesionālās kompetences sertifikātu, transportlīdzekļa vadītāja atestātu, digitālās kartes, ETMK atļaujas un vienreizējās starptautisko autopārvadājumu atļaujas.
Rūpejoties par mūsu klientu un darbinieku veselību, aicinām būt atbildīgiem un izmantot iespēju saņemt pakalpojumus savā dzīvesvietā vai darbavietā!