Lai ierobežotu vīrusa Covid-19 izplatību, no pirmdienas, 2022. gada 24. janvāra, līdz ārkārtējās situācijas beigām Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšana klātienē netiks nodrošināta. Pakalpojumus var pieteikt, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login, kā arī atsūtot iesniegumu pa pastu vai uz e-pasta adresi (ar elektronisko parakstu). Savukārt saņemt pieteiktos dokumentus klienti varēs norādītajā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta e-pakalpojumu sistēmā, veicot apmaksu).
Ņemot vērā, ka visi pakalpojumi tiek sniegti attālināti, dokumentu apstrāde un to izsūtīšana aizņem nedaudz vairāk laika nekā ierasts, tāpēc aicinām plānot nepieciešamo dokumentu iesniegšanu laikus!