No 24. janvāra līdz ārkārtējās situācijas beigām visus Autotransporta direkcijas sniegtos pakalpojumus varēs pieteikt un saņemt tikai attālināti

Lai ierobežotu vīrusa Covid-19 izplatību, no pirmdienas, 2022. gada 24. janvāra, līdz ārkārtējās situācijas beigām Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšana klātienē netiks nodrošināta. Pakalpojumus var pieteikt, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login, kā arī atsūtot iesniegumu pa pastu vai uz e-pasta adresi (ar elektronisko parakstu). Savukārt saņemt pieteiktos dokumentus klienti varēs norādītajā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta e-pakalpojumu sistēmā, veicot apmaksu).

Ņemot vērā, ka visi pakalpojumi tiek sniegti attālināti, dokumentu apstrāde un to izsūtīšana aizņem nedaudz vairāk laika nekā ierasts, tāpēc aicinām plānot nepieciešamo dokumentu iesniegšanu laikus!

Konsultācijas un informāciju var saņemt:
 
Rīgā
E-pasta adrese: info@atd.lv 
Tālruņa numurs: 67280485
 
Daugavpilī
E-pasta adrese: daugavpils@atd.lv
Tālruņa numurs: 65428212; 65421618; 65421558
 
Cēsīs
E-pasta adrese: cesis@atd.lv
Tālruņa numurs: 64123812; 64127802
 
Liepājā
E-pasta adrese: liepaja@atd.lv
Tālruņa numurs: 63489516; 63489517

Ieteikt šo rakstu