Informatīvās kampaņas par bērnu drošību sabiedriskajā transportā 2023. gadā rezultāti

Informatīvā kampaņa 2022. gadā ar nosaukumu “Mazs pasažieris – lielāka uzmanība!” bija kā turpinājums 2019. gadā uzsāktajai kampaņai “Mazs pasažieris, liels risks”.

Lai to varētu realizēt, 2022. gada 20. oktobrī tika uzsākta cenu aptauja un tās rezultātā tika noslēgts līgums ar SIA “Grizzly Riga”. Kampaņai kopumā tika izlietoti 11 616 EUR (tajā skaitā PVN - 2016 EUR).

Komunikācijas aktivitāšu mērķis bija informēt par pareizu rīcību problēmu gadījumos sabiedriskajā transportā, īpaši reģionālajos autobusos, un drošu uzvedību ceļu satiksmē un izglītot trīs mērķauditorijas:

  • sākumskolas un pamatskolas vecuma bērnus;
  • bērnu vecākus, sabiedriskā transporta šoferus un skolotājus;
  • plašāku sabiedrību. 

Kampaņa tās realizācijas periodā - 2022. gada decembra mēnesī – bija pamanāma gan sociālo mediju vidē, gan masu mediju vidē, īpaši pateicoties aktivitātēm TVNET portālā, kā arī banneru izvietojumam. Piemēram, sociālo mediju aktivitātes pārsniedza sākotnēji izvirzīto 300 000 skatījumu (impressions) mērķi, kampaņas periodā pārsniedzot 1 000 000 skatījumus.

Kādas bija kampaņas aktivitātes un rezultāti?

(05.12.2022. – 30.12.2022.)

• 11 Facebook un Twitter ieraksti un to reklāmas (attiecīgi 1 028 207 skatījumi / impressions un 3270 skatījumi / impressions),

• 2 Google reklāmas (plānoti 80 000 skatījumi / impressions, faktiski – 595 289 skatījumi / impressions),

• 1 preses relīze masu medijiem (aptuveni 25 publikācijas, auditorijas sasniedzamība jeb ekspansija – aptuveni 800 000),

• 1 TVNET tiešraides diskusijas video (290 skatījumi / impressions),

• 1 TVNET tests (6336 dalībnieki, 7156 skatījumi),

• 2 TVNET raksti – pirms-diskusijas raksts un pēc-diskusijas raksts ar tēzēm,

• 2 TVNET pašreklāmas banneri - tests, diskusija (aptuveni 98 762 skatījumi / impressions),

• 1 viedokļa raksts sadarbībā ar Apeironu (4 publikācijas),

• 1 reklāmraksts portālā Mammamuntetiem.lv (1112 skatījumi / impressions),

• 2 influenceru / digitālā satura veidotāju publikācijas story formātā (katrai ap 18 000 sekotāju).

 

 


Kampaņa tika organizēta atbilstoši Ceļu satiksmes drošības plāna 2021.-2027.gadam 18.tabulas 4.1. Rīcības virziena 4.pasākumam “Īstenot informatīvās kampaņas par ceļu satiksmes drošību.” - par drošu sabiedriskā transporta lietošanu (izkāpšana pieturā, bērnu rīcība u.c.).


Ieteikt šo rakstu