Autotransporta direkcija aicina pasažierus, kuri ierodas Latvijā ar AirBaltic vai Tallink repatriācijas reisiem un kuriem nav sava transportlīdzekļa, laikus informēt par nepieciešamību nogādāt viņus līdz dzīvesvietai. To var izdarīt biļetes iegādes brīdī vai iepriekš sazinoties ar konkrēto pārvadātāju.
Pasažierus, kuri dzīvo Rīgā, līdz dzīvesvietai tuvākajai pieturai nogādā Rīgas satiksme, bet braucienus ārpus Rīgas organizē Autotransporta direkcija. Lai direkcija varētu noorganizēt autobusus pietiekamā skaitā un ar atbilstošu ietilpību, visiem pasažieriem, kurus vajadzēs nogādāt, ir iepriekš jāpiesakās. Ja pasažieri to nedara, pastāv risks, ka autobusā varētu nebūt vietas. Savukārt, piesakoties pēdējā brīdī, pasažieri riskē ar to, ka varētu būt ilgi jāgaida, kamēr transports tiek noorganizēts.
Pieteikties iedzīvotāji var biļetes iegādes brīdī vai laikus sazinoties ar pārvadātāju, kas organizē konkrēto repatriācijas reisu. Pēc tam attiecīgi AirBaltic vai Tallink iesniedz mums apkopotu informāciju par pasažieru skaitu un galamērķi.
Pasažieriem, kuri atgriežas ar repatriācijas reisiem, nav jāmaksā par nogādāšana dzīvesvietā.