Ceturtdien, 14. jūlijā, “Liepājas autobuss parks” jau trešo dienu pēc kārtas spēj izpildīt visus līgumā paredzētos reisus Aizkraukles un Ogres maršrutu tīklā, tādējādi būtiski uzlabojot līdzšinējā servisa kvalitāti un dodot iespēju iedzīvotājiem izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus pilnā apjomā.
Autotransporta direkcija katru dienu seko līdzi aktuālajai situācijai “Liepājas autobusu parka” apkalpotajos reģionos, lai pārvadātājs veiktu operatīvās darbības savu resursu pārplānošanā un pēc iespējas mazāk ietekmētu autobusu kustības sarakstus. Papildu tam ir atrisinātas tehniskās problēmas ar bezskaidras naudas norēķiniem ar VISA maksājumu kartēm, iegādājoties biļetes autobusos. Aktuālā informācija par reisiem tiek publicēta mājaslapā www.lap.lv [1] un pārvadātāja sociālajos tīklos, kā arī pieejama pa bezmaksas info tālruņiem (Ogre - 80700004, Aizkraukle - 80700006).
Autotransporta direkcija atgādina, ka pasažieriem ir tiesības pieprasīt naudu par iegādātajām biļetēm uz neizpildītajiem reisiem pilnā apmērā. Gadījumā, ja pasažieri nokļūšanai vēlamajā galapunktā ir bijuši spiesti izmantot citu transporta veidu neizpildīta reisa dēļ, pasažierim ir tiesības vērsties pie pārvadātāja, kuram ir pienākums kompensēt radušos tiešos zaudējumus. Ja gadījumā pasažieri saskaras ar kādām problēmām jautājumu risināšanā, lūgums par to informēt Autotransporta direkciju.