Lai ierobežotu vīrusa Covid-19 izplatību arī pēc ārkārtējās situācijas beigām, no 2022. gada 1. marta uz nenoteiktu laiku Autotransporta direkcijas pakalpojumu saņemšana klātienē netiks nodrošināta. Pakalpojumus var pieteikt, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login [1], kā arī atsūtot iesniegumu pa pastu vai uz e-pasta adresi (ar elektronisko parakstu). Savukārt saņemt pieteiktos dokumentus klienti varēs norādītajā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta e-pakalpojumu sistēmā, veicot apmaksu).
Ņemot vērā, ka visi pakalpojumi tiek sniegti attālināti, dokumentu apstrāde un to izsūtīšana aizņem nedaudz vairāk laika nekā ierasts, tāpēc aicinām plānot nepieciešamo dokumentu iesniegšanu laikus!
Iesniegumu un tā pielikumus digitālā tahogrāfa vadītāja un darbnīcas kartes saņemšanai var nosūtīt pa pastu vai ievietot pastkastē, kas atrodas kādā no Autotransporta direkcijas filiālēm (Rīgā, Liepājā, Daugavpilī vai Cēsīs). Detalizētāka informācija par nepieciešamajiem dokumentiem digitālā tahogrāfa vadītāja un darbnīcas kartes saņemšanai pieejama Autotransporta direkcijas mājaslapā www.atd.lv [2] sadaļā Pakalpojumi (Vadītāja kartes [3] vai Darbnīcas kartes [4]). Pēc dokumentu saņemšanas rēķins par pakalpojumu tiks nosūtīts uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi.