Lai ierobežotu infekcijas Covid-19 izplatību valstī, no 2021. gada 22. novembra uz nenoteiktu laiku Autotransporta direkcijas klientiem klātienē tiks nodrošināta tikai pieteikto dokumentu saņemšana. Dokumentu var pieteikt, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu https://e.atd.lv/login [1], kā arī atsūtot iesniegumu pa pastu vai uz e-pasta adresi (ar elektronisko parakstu). Klientu apkalpošana klātienē tiks nodrošināta epidemioloģiski drošā vidē – tas nozīmē, ka dokumentu saņemt klātienē varēs personas, kuras ir pilnībā vakcinētas pret Covid-19 infekciju vai to pārslimojušas pēdējā pusgada laikā. Pirms dokumenta saņemšanas katram klientam tiks pārbaudīts sadarbspējīgs sertifikāts (kopā ar sertifikātu jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – ID karte vai pase).
Lai saņemtu pakalpojumu klātienē, klientam tas ir iepriekš jāpiesaka, uzrakstot uz e-pasta adresi vai piezvanot Rīgas, Liepājas, Daugavpils vai Cēsu filiāles darbiniekiem. Ja klients būs ieradies bez iepriekšēja pieraksta, dokumentus klātienē saņemt nevarēs.
Rīgā klientu centra telpās vienlaicīgi drīkstēs atrasties ne vairāk par pieciem klientiem, Daugavpilī – ne vairāk par diviem klientiem, bet Liepājā un Cēsis – ne vairāk par vienu. Nodrošinot pilnvērtīgu telpu vēdināšanu un virsmu dezinfekciju, Rīgā no plkst.10.30 līdz 10.45 un no plkst.13.00 līdz 14.00 klienti netiks apkalpoti. Savukārt pārējās filiālēs klienti netiks apkalpoti no plkst.10.30 līdz 10.45, no plkst.12.00 līdz plkst.13.00 un no plkst.15.00 līdz 15.15. Papildus tam virsmu dezinfekcija notiek pēc katra klienta. Roku dezinfekcijas līdzekļi būs pieejami arī klientiem.
Autotransporta direkcija aicina izvērtēt nepieciešamību apmeklēt klientu centru klātienē. Tiek atgādināts, ka saņemt pieteiktos dokumentus var arī norādītajā adresē, izmantojot VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva sniegtos pakalpojumus (maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta atsevišķā rēķinā).
Konsultācijas un informāciju var saņemt, kā arī pakalpojumu var pieteikt: