Uzlabojoties epidemioloģiskajai situācijai un mazinoties saslimstībai ar Covid-19, no 2021. gada 5. jūlija Autotransporta direkcija daļēji atsāks klientu apkalpošanu klātienē. Lai saņemtu pakalpojumu klātienē, klientam tas būs iepriekš jāpiesaka, uzrakstot uz e-pasta adresi vai piezvanot Rīgas, Liepājas, Daugavpils vai Cēsu filiāles darbiniekiem. Ja klients būs ieradies bez iepriekšēja pieraksta, pakalpojumus klātienē saņemt nevarēs. Visās klientu apkalpošanas vietās tiek nodrošināta regulāra telpas vēdināšana un virsmu dezinfekcija.
Rīgā klientu zāles telpās vienlaicīgi drīkstēs atrasties ne vairāk par pieciem klientiem, Daugavpilī – ne vairāk par diviem klientiem, bet Liepājā un Cēsis – ne vairāk par vienu. Nodrošinot pilnvērtīgu telpu vēdināšanu un virsmu dezinfekciju, Rīgā no plkst.13.00 līdz 14.00, bet pārējās filiālēs – no plkst.12.00 līdz 13.00, klienti netiks apkalpoti. Papildus tam telpu vēdināšana tiks nodrošināta ik pēc 2,15 stundām, bet virsmu dezinfekcija – pēc katra klienta. Dezinfekcijas līdzekļi būs pieejami arī klientiem.
Lai saņemtu pieteiktos dokumentus klienta norādītajā adresē, pasta pakalpojumu izdevumus turpmāk segs pats klients. Izņēmums attiecas uz digitālā tahogrāfa vadītāja kartēm, kuras vēl visu jūliju tiks sūtītas klientiem bez maksas. Maksa par dokumentu piegādi tiks norādīta atsevišķā rēķinā, balstoties uz pakalpojuma sniedzēja – VAS Latvijas Pasts, SIA DPD Latvia vai Omniva – noteikto cenrādi.
Pieteikties pakalpojumu saņemšanai klātienē klienti varēs no 28. jūnija. Pakalpojuma pieteikšanai jāsazinās ar Autotransporta direkciju
Rīgā
E-pasta adrese: info@atd.lv [1]
Tālruņa numurs: 67280485
Daugavpilī
E-pasta adrese: daugavpils@atd.lv [2]
Tālruņa numurs: 65428212; 65421618; 65421558
Cēsīs
E-pasta adrese: cesis@atd.lv [3]
Tālruņa numurs: 64123812; 64127802
Liepājā
E-pasta adrese: liepaja@atd.lv [4]
Tālruņa numurs: 63489516; 63489517