Sākot ar 2018.gada 1.janvāri, Autotransporta direkcijas klientiem visi pārvadājumu veikšanai nepieciešamie dokumenti tiks izsniegti tikai pēc tam, kad klients būs veicis pakalpojuma apmaksu. Norēķināties par pakalpojumu var gan tā saņemšanas brīdī Autotransporta direkcijas kasē, gan arī iepriekš saņemot rēķinu un veicot pārskaitījumu direkcijas bankas kontā.
Pasažieru un kravas pārvadātāji, pašvaldību pārstāvji utt. no nākamā gada 1.janvāra licences kartītes, Eiropas Kopienas atļaujas un to kopijas, pašpārvadājumu sertifikātus u.c. dokumentus varēs saņemt tikai pēc rēķina apmaksas, un apmaksa tiks uzskatīta par veiktu tikai tad, kad nauda būs ieskaitīta Autotransporta direkcijas kontā. Šis nosacījums attiecas arī uz tiem klientiem, kuri izvēlēsies apmaksāt pakalpojumu, veicot pārskaitījumu.
Atgādinām, ka virkni Autotransporta direkcijas sniegto pakalpojumu klienti var saņemt arī attālināti, izmantojot e-pakalpojumu sistēmu e.atd.lv [1]. E-pakalpojumu sistēmā var pieteikties arī atgādinājuma saņemšanai gadījumos, kad kādam dokumentam tuvosies derīguma termiņa beigas.
Papildu informācija pieejama, zvanot pa tālruni 67280485 vai rakstot uz e-pasta adresi info@atd.lv [2].